January 18, 2025
News Ticker

Exclusiv! Primăria Târgoviște! Cel mai mare Program de Investiții din istoria Municipiului

Administrația târgovișteană derulează cel mai mare Program de Investiții din istoria Municipiului, cu toate dificultățile generate de epidemia de COVID-19, care îngreunează ritmul lucrărilor.

Astfel, Primăria Municipiului Târgoviște derulează 11 proiecte pe fonduri europene (9 deja semnate), 8 pe PNDL (Programul Național de Dezvoltare Locală), 8 pe GAL (Grupul de Acțiune Locala) și alte câteva prin CNI (Compania Națională de Investiții).

Generalitati despre bugetul pe anul 2020!

 

Sectiunea destinata dezvoltarii reprezinta 54% din total, bugetul aferent investitiilor depasind astfel cheltuielile de functionare si insumand nu mai putin de 207.139.000 lei.
Sunt derulate proiecte în toate domeniile de infrastructură posibile: în reabilitare stradală, piete publice, în infrastructura socială, infrastructura sportiva și, foarte important, continuam cel mai mare program de investiții din istoria municipiului în infrastructura educațională: creșe, grădinițe, școli, licee.

Totodata, sumele primite de la Uniunea Europeana inregistreaza o crestere de 2236% fata de anul anterior!

Tot in buget, a fost prevazuta si dublarea sumelor aferente burselor, administratia locala targovisteana urmand sa acorde in acest an 3000 de burse municipale elevilor de la institutiile de invatamant targovistene, cuantumul total al acestora ridicandu-se la suma de 2.200.000 lei.

Pe total, bugetul de investitii, incluzand si investitiile multi-anuale, este in jur de 665.000.000 lei!

 

PROIECTE P.O.R. 2014 – 2020

(fonduri europene)

 

  1. „ÎMBUNĂTĂTIREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PRIN EXTINDEREA, REABILITAREA,  MODERNIZAREA, SI ECHIPAREA ŞCOLII GIMNAZIALE “MATEI BASARAB”  DIN TÂRGOVISTE, JUD. DÂMBOVIŢA”:

 

Valoarea totală a proiectului – 22.223.977,79 lei (inclusiv TVA)

Prin acest proiect se doreste realizarea  urmatoarelor interventii:

-pentru cladirea existenta –  reabilitarea structurala, arhitecturala, prevederea de instalatii noi, recompartimentare,  anvelopare;

-pentru extindere – completarea unitatii  de invatamant cu functiunile necesare – extindere cu 3 module / corpuri de cladire:

  1. Extindere cu un corp de cladire cu regim de inaltime P+2E  (laboratoare, sala multifunctionala, after-school)
  2. Extindere cu un corp de cladire cu regim de inaltime Parter inalt – Sala de sport-teren/suprafata de joc
  3. Extindere cu un corp de cladire  cu regim de inaltime Parter (vestiare aferente salii de sport)

LUCRARI DE AMENAJARE TEREN EXTERIOR DE SPORT + SISTEMATIZARE:

  1. TEREN DE SPORT EXTERIOR:

– realizare teren de sport multifunctional cu suprafata de joc asfaltata; relizare imprejmuire din gard cu stalpi metalici si plasa bordurata; amenajare teren pentru handbal/fotbal , baschet; prevedere porti acces pietonal si auto; marcaje terenuri + gradene spectatori.

  1. AMENAJARE INCINTA SI REALIZARE IMPREJMUIRE:

Realizare alei asfaltate, parcare si alei pietonale pavate ; Amenajare  spatii verzi; Refacere imprejmuire pe latura de Nord; Curatare, tencuire stalpi  si soclu gard existent + inlocuire panouri metalice gard + porti auto / pietonale;

Amenajare platforma imprejmuita pentru depozitare deseuri menajere.

 

DOTARI : Dotari didactice pentru  studiu teoretic; Dotari gospodaresti + PSI; Dotari si echipament sportiv pentru sala de sport si terenul exterior; Echipament audio-video; Echipament IT si software; Materiale didactice; Mobilier; Dotari pentru atelierul mecanic; Elevator pentru transportul pe scari;

  

Valoare Contract lucrari: 18.359.722,28 lei (inclusiv TVA)

 

 

  1. „ÎMBUNĂTĂTIREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PRIN EXTINDEREA, REABILITAREA,  MODERNIZAREA, SI ECHIPAREA ŞCOLII GIMNAZIALE “MIHAI VITEAZUL”  DIN TÂRGOVISTE, JUD. DÂMBOVIŢA”:

Valoarea totală a proiectului – 18.496.227,26 lei lei (inclusiv TVA)

Prin acest proiect se doreste realizarea  urmatoarelor interventii:

–         recompartimentarea corpurilor existente ale scolii in vederea asigurarii numarului de grupuri sanitare necesare (inclusiv amenajarea unui grup sanitar pentru persoane cu handicap pe fiecare nivel) si reorganizarea si gruparea spatiilor administrative in aceeasi zona a cladirii pentru eficientizarea activitatii si comunicarii in cadrul institutiei;

–         reabilitarea corpurilor existente ale scolii (a canalului termic, a acoperisului, placarea cu termosistem, schimbarea tamplariei exterioare, inlocuirea tuturor finisajelor interioare si a instalatiilor termice, electrice si sanitare);

–         extinderea cu un corp de cladire care va contine sali de curs (astfel incat numarul total al salilor de curs sa ajunga de la 22 in prezent la 36), cabinete (informatica si multifunctional), laboratoare (de biologie si de chimie/fizica), centru de documentare si informare impreuna cu grupuri sanitare necesare;

–         extinderea cu un corp de cladire care va contine sala de festivitati;

–         extinderea cu un corp de cladire care va contine vestiarele aferente salii de sport dimensionate conform normativelor in vigoare si cerintelor prezente;

–         extinderea salii de sport existente cu un corp de cladire  in vederea posibilitatii amenajarii in interiorul acesteia a unei tribune de 100 de persoane;

–         extinderea cu un corp de cladire care sa contina circulatie verticala dimensionata si amplasata astfel incat fluxurile sa fie coerente;

–         extinderea cu un corp de cladire care sa contina o a doua centrala termica pentru a acoperi necesarul de energie termica a noului ansamblu;

–         se vor propune noi amenajari exterioare (alei pietonale si carosabile, spatii verzi, teren de sport si tribune de 200 persoane imprejmuite, loc de joaca pentru prescolari, spatiu parcare pentru personalul didactic si administrativ, platforma pentru deseuri, imprejmuire si porti de acces pietonal si carosabil);

–         montare sisteme de supraveghere si de radioficare;

–         achizitionare de dotari si echipamente noi;

DOTARI: Materiale didactice, Mobilier didactic; Echipament sportiv; Echipament IT; Echipament audio video

Durata Executie: 12 luni;

Valoare Contract lucrari: 14.887.340 lei (inclusiv TVA)

 

  

  1. Eficientizarea energetică prin reabilitarea şi consolidarea clădirilor rezidenţiale din Municipiul Târgovişte – Pachet I.1 si I.2:

Pachet I.1. (6 Componente =Blocurile D1, D2, D3, D4, 5A, 5B) – Valoarea totală a proiectului – 7,228,501.82 lei (inclusiv TVA)

Pachet I.2. (8 Componente = Blocurile F1, F2, 12ICMD, 40, 54, 57( A,B), 64(A,B), K) – Valoarea totală a proiectului – 15,618,158.59 (inclusiv TVA)

Prin acest proiect se doreste realizarea  urmatoarelor interventii:

izolarea termica a fatadei, izolarea termica a fatadei-parte vitrata, termohidroizolarea terasei termic si hidrofug. Se vor realiza si lucrari conexe lucrarilor de baza: Demontare/remontare instalatii si echipamente montate aparent pe fatade si terasa blocului, repararea trotuarelor, lucrari de refacere a circuitelor electrice la partile comune, repararea elementelor de constructie ale fatadei, repararea acoperisului, înlocuirea colectoarelor de canalizare menajera din subsolul blocului de locuinte pâna la caminul de bransament si înlocuirea completa a distributiei de apa potabila din subsol. Pentru fiecare bloc sunt prevazute sisteme alternative de producere a energiei, respectiv achizitionarea si montarea pe terasa blocului a unor panouri solare fotovoltaice (electrice) pentru producerea de energie electrica, cu invertori de tensiune si acumulatori de energie proprii, necesara consumului pe spatiile comune. În vederea realizarii

economiei de energie, pentru fiecare bloc, se vor înlocui corpurile de iluminat fluorescent si incandescent din spatiile comune cu corpuri de iluminat cu eficieta energetica ridicata si durata mare de viata, si se vor implementa sistemele de management al functionarii consumurilor energetice, respectiv achizitionarea si instalarea sistemelor inteligente pentru promovarea si gestionarea energiei electrice. În urma implementarii proiectului, în cazul fiecarui bloc se va realiza scaderea consumurilor specifice sub cele maxime impuse prin lege: consumul anual specific de energie pentru încalzire fata de momentul anterior reabilitarii; consumul anual specific de energie pentru încalzire dupa reabilitare va fi scazut; economia anuala a consumului de energie pentru încalzire.

Constructor: SC RomcoSystem

Perioada de executie a lucrarilor pentru fiecare componenta este de 4 luni.

 

  1. „EFICIENTIZAREA ENERGETICA A SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE”:

 

S-a semnat Conctactul de finantare nr. 5110/19.02.2020

Valoarea totală a proiectului – 21.995.326,32 lei (inclusiv TVA)

Prin acest proiect se doreste realizarea  urmatoarelor interventii:

  1. Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat public stradal prin:

– schimbarea aparatelor de iluminat existente cu cele bazate pe tehnologia LED, conform calculelor

luminotehnice;

– modernizarea sistemului de iluminat public stradal, respectiv sisteme de alimentare cu panouri fotovoltaice, pentru 77 de treceri de pietoni (154 de stalpi speciali, 154 de aparate de iluminat cu tehnologie led, 308 panouri fotovoltaice cu acumulatori cu gel);

     2. Reintregirea si reinnoirea sistemului actual de iluminat si trecerea in subteran a retelei acolo unde este

cazul;

  1. Dezvoltarea unui sistemul de management prin telegestiune care va asigura urmarirea de la distanta a iluminatului (prin dispecerat) si va permite vizualizarea de pe orice Smart Phone sau calculator cu acces la internet pe baza unui cont (user si parola), a starii sistemului de iluminat, comanda si controlul individual sau a in grup a punctelor luminoase.

Durata executie lucrari: 12 luni

 

 

 

  1. ÎMBUNĂTĂTIREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PRIN REABILITAREA, MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA GRADINIŢEI CU PROGRAM PRELUNGIT “RAZĂ DE SOARE” DIN TÂRGOVISTE, JUD. DÂMBOVIŢA:

Contract de finantare semnat in data de 27 martie 2019!

Valoarea totală a proiectului – 12.736.052,70 lei (inclusiv TVA)

Prin acest proiect se doreste realizarea  urmatoarelor interventii:

– reabilitarea celor doua constructii existente (C1 si C2);

– realizarea unei extinderi (C3) cu o sala multifunctionala destinata desfasurarii activitatilor de educatie fizica, iar ocazional a serbarilor.

Interventiile propuse au drept scop obtinerea unei unitati de invatamant prescolar care sa corespunda normelor actuale de igiena si siguranta in exploatare pentru destinatia respectiva.

La nivelul cladirilor existente se vor executa lucrari de reorganizare a spatiilor urmarindu-se eficientizarea acestora – separarea fluxurilor in interiorul constructiilor (spatii destinate copiilor si spatii destinate personalului angajat), realizarea unui numar corespunzator de grupuri sanitare, reorganizarea zonei de stocare/preparare hrana, asigurarea cailor de evacuare conform normativelor in vigoare, asigurarea accesului persoanelor cu dizabilitati in interiorul unitatii (inclusiv dotarea cu grupuri sanitare speciale pentru acestia), asigurarea conditiilor de confort necesare bunei functionari a  gradinitei, etc.

Pentru cele doua constructii existente (C1 si C2) se vor realiza masuri de interventie structurala astfel incat sa fie asigurata cerinta esentiala de stabilitate a constructiilor, se vor reface sarpantele cladirilor, se vor realiza lucrari de recompartimentare, se vor prevede scari exterioare de evacuare in caz de incendiu, se vor reface toate instalatiile interioare si exterioare, se vor reface finisajele interioare si exterioare, vor fi prevazute dotari specifice programului de gradinite,  etc.. La constructia C1 se vor desface si se vor reface  extinderile realizate fara rost seismic si vor adaposti functiunile necesare.

DOTARI:

Dotarea cu echipamente, materiale didactice,softuri educationale, echipamente IT si echipamente de birou, mobilier si mobilier si accesorii loc de joaca pentru copii, echipamente si dotari specifice pentru o gradinita cu program prelungit.

Prin proiect se vor dota: toate cele 14 sali de grupa, sala multifunctionale, dotari audio-video, sala sedinte CRED, cabinetul psihologic, cabinetele medicale si izolatoarele, birourile si anexele pentru materiale didactice, vestiarele si celelalte anexe, vestiarul filtru, salile de mese, complexul de preparare hrana, spalatoria/calcatoria, dotarea holurilor de acces, atelierului mecanic, dotari de prim ajutor si securitate la incendiu, rulouri pentru protectie solara si alte dotari exterioare.

 

 

  1. Imbunatatirea transportului public urban prin achizitionarea de vehicule ecologice, construirea infrastructurii necesara transportului, modernizarea si reabilitarea infrastructurii rutiere pe coridoarele deservite de transport public in Municipiul Targoviste:

In data de 23.04.2020 s-a semnat Contractul de finantare nr. 5338/2020.

 

Valoarea totala a proiectului este de 122.743.134,13 lei (inclusiv TVA) si presupune:

Construirea unui depou; În incinta depoului se vor regăsi urmatoarele clădiri/obiective: clădire garare si încarcare, spălătorie, clădire birouri şi mentenanţă, cabină de poartă, alimentarea cu utilităţi, amenajare incintă;

  • Construirea a trei staţii de capăt;
  • Amenajarea a 28 de staţii îmbarcare-debarcare călători
  • Reabilitare trasee de transport public ecologic: bd. Mircea cel Batran, Regele Carol, Lt. Stancu Ion, str. Garii, Pasaj peste CF pe DN72 (cca 4 km trasee).
  • achizitia a 28 autobuze hibrid;
  • Semaforizare şi sisteme de management al transportului public.

 

 

 

  1. ”Completarea parcului auto din Municipiul Târgovişte prin achiziţionarea de vehicule ecologice destinate transportului public urban” (proiect complementar)

In data de 27.04.2020 a fost semnat Contractul de finantare.

 

Valoarea totala a proiectului este de 40.376.206,61 lei (inclusiv TVA) si presupune completarea parcului auto prin achizitia a 12 autobuze hibrid de capacitate normala – 12m si achizitionarea sistemului pentru managementul flotei, ce cuprinde si sistemul de e-ticketing.

 

 

 

  1. „AMENAJARE PARC PUBLIC DE AGREMENT SI LOISIR UM GARA”

Miercuri 2 octombrie 2019 a fost semnat contractul de finantare.

 

Valoarea totală a proiectului – 7.080.721,49 lei (inclusiv TVA)

Investiția presupune reconversia functionala a unui teren abandonat si neutilizat din interiorul Municipiului Targoviste prin:

– Amenajare spatii verzi;

– Creearea de facilitati pentru recreere pe terenul amenajat (loc de joaca si fitness)

– Realizarea unui centru multifunctional – biblioteca si spatiu spectacole;

Prin investitie se propune amenajarea intregii suprafete de 16.481mp.

Durata de executie este de 12 luni.

 

 

  1. Reconversia si refunctionalizarea terenului din vecinatatea Complexului Turistic de Natatie Targoviste prin crearea de facilitati pentru recreere Etapa I:

Proiectul a trecut in etapa de precontractare;

Valoarea totală a proiectului – 11.664.120,71 lei (inclusiv TVA)

Investitia are ca scop principal reconversia funcțională și reutilizarea terenului din vecinatatea Complexului Turistic de Natatie Targoviste şi transformarea acestuia în zona de agrement și petrecere a timpului liber + dotari. Prin investitie se propune amenajarea unei suprafete de circa 50.000 mp.

 

Durata de executie a lucrarilor este de 18 luni

 

 

  1. Amenajare Skatepark in Municipiul Targoviste – adiacent Parcului Chindia:

 

In 18.12.2019 s-a semnat contractul de finantare!

 

Valoarea totală a proiectului – 1.420.153,24 lei (inclusiv TVA)

Investiția presupune reconversia functionala a unui teren abandonat si neutilizat din interiorul Municipiului Targoviste prin:

– Amenajare spatii verzi;

– Creearea de facilitati pentru recreere pe terenul amenajat (skate si fitness)

Prin investitie se propune amenajarea intregii suprafete de 4.800 mp.

 

Durata de executie a lucrarilor este de 8 luni .

 

 

  1. „IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PRIN EXTINDEREA, REABILITAREA, MODERNIZAREA SI ECHIPAREA SCOLII GIMNAZIALE „TUDOR VLADIMIRESCU” DIN TARGOVISTE, JUD. DAMBOVITA”:

Cererea de finantare este in etapa de verificare CAE.

Valoarea totală a proiectului – 22.487.266, 06 lei (inclusiv TVA)

Prin acest proiect se doreste realizarea  urmatoarelor interventii:

REABILITAREA CORPULUI PRINCIPAL DE CLĂDIRE  prin:

 Inlocuire tamplarie exterioara (ferestre oscilobatante); Inlocuire tamplarie interioara; Realizarea instalatiei electrice sub tencuiala si inlocuirea corpurilor de iluminat cu corpuri cu LED; Inlocuirea retelei de apa si dotarea cu hidranti;

Anvelopare; Finisaje interioare si exterioare; Modernizare grupuri sanitare; Cablarea tuturor spatiilor in vederea racordarii la internet si TV; Instalarea unui sistem de supraveghere video; Instalarea unui sistem de comunicare audio la fiecare clasa si in curtea scolii (statie amplificare si difuzoare).

REABILITAREA SALII DE SPORT prin:

Supraetajarea corpului cu vestiare in vederea amenajarii unei sali de gimnastica echipata si cu vestiare, cu acces pe o scara propusa; Anvelopare; Inlocuire tamplarie exterioara cu tamplarie PVC termoizolanta (ferestre oscilobatante).

SALA DE FESTIVITATI SI CORPUL ADMINISTRATIV : in prelungirea cladirii scolii, separat printr-un rost de dilatatie,  s-a propus un nou edificiu format din doua corpuri dreptunghiulare – corpul salii de festivitati avand 610 locuri si corpul administrativ

AMENAJAREA CURŢII ŞI A BAZEI SPORTIVE prin: amenajare curtea propriu-zisă :asfaltare; amenajarea a două terenuri de baschet; Parcul amenajare peisagistică ; Baza sportivă:  teren de minifotbal cu gazon artificial, nocturnă şi tribună (20 m x 3 rânduri (în spatele sălii de sport)20×40 m; pistă atletism din tartan cu lungime de 50 m şi lăţime 5 m+ groapa de nisip la capătul ei (în spatele sălii de sport); teren de badminton.

Dotari: mobilier, dotari de laborator, audio, video, IT, dotari cabinet stomatologic, dotari sala de mese, sala de sport, cabinete scolare, sala de festivitati.

Durata de executie: 24 luni

 

 

PROIECT CNI

  1. Cinematograf INDEPENDENTA (500 locuri):

Interventii (lucrari) prin CNI:

 – Inaltare pardoseala parter

 – Refacere gradene

 – Demolare scări parter și refacere acestora, demolare cos fum

 – Bordare goluri noi în pereții de zidărie

 – Realizare scara noua metalica parter

 – Refacere scari metalice parter si etaj

 – Inlocuire ferestre din PVC cu 5 camere culoarea gri RAL 7073 cu geam tripan Solar4S+Clar+Clar, conform tabloului de tamplarie;

 – Inlocuire usi exterioare cu tamplarie din aluminiu cu geam tripan Solar4S+Clar+Clar conform tabloului de tamplarie

– Piatra naturala existenta (marmura, travertin) utilizata atat pe pardoseala cat si pe pereti si stalpi. se va restaura complet.

 – Anveloparea cladirii cu termosistem din polistiren expandat EPS 10 cm si finisarea cu tencuiala decorativa conform proiectului

 – Inlocuire  învelitoare

 – Refacere terasa necirculabile  de peste parter in zona intrarii prinicpale  -se va face circulabila

 – Cazanul montat in centrala termica va fi dotat cu un kit de cos de fum din inox mono perete

 – Refacere instalaţii electrice

– Realizare sistem de curenti slabi, alcatuit din următoarele sisteme:

Sistem de detecţie, semnalizare şi alarmare la incendiu

Sistem de supraveghere video

Sistem de voce-date

– Instalații Încălzire Ventilare-Climatizare

– INSTALAȚII SANITARE:

instalații de alimentarea cu apă rece și apă caldă pentru consum menajer;

instalații de canalizare a apelor uzate menajere;

instalații de canalizare a apelor pluviale.

– SISTEME ȘI INSTALAȚII DE LIMITARE ȘI STINGERE A INCENDIILOR

Sala cinematograf: 447(scaune)+16 (locuri pentru persoane cu dizabilitati) =  463 persoane

 

Lucrari U.A.T

Gospodaria de apa pentru hidranti

Hidranti exteriori

Montaj inst. Antiincendiu

Retele ext. Sanitare

Organizare de santier(asigurare utilitati)

Durata de executie a lucrarilor este de 15 luni .

 

P.N.D.L.

 

  1. Cresa 8

Indicatori economici:

Valoare actualizata contract lucrari: 2.252.130,93 lei (cu TVA)

Interventii:

Se va moderniza corpul existent (P+1E- suprafata construita la sol  de 188 mp si suprafata desfasurata de 376 mp) din punct de vedere al refacerii finisajelor, atât cele exterioare, cât și cele interioare, dar și a instalațiilor.  Vor fi păstrate compartimentările din prezent.

           Construcția propusă ca extindere (regim de inaltime:   P+1E) va avea o suprafata construita la sol de  417,33 mp iar suprafata desfasurata de 809.91 mp.

La nivelul parterului sunt prevăzute un dormitor, o sală de joacă, o sală de mese, o bucătărie cu spațiile conexe (depozit alimente, dulap frigorific, sală preparare carne-legume), izolator, vestiar personal + baie, spălătorie, depozit rufe curate, depozit rufe murdare, vestiar copii, grupuri sanitare copii, precum și un ascensor prevăzut pentru transportul alimentelor. De asemenea, în această zonă regăsim centrala termică ce beneficiază de acces direct din exterior.

La nivelul etajului: un dormitor, o sală de joacă, 2 sali de mese, o bucătărie cu spațiile conexe, calcatorie, vestiar personal ,baie-copii, depozit rufe curate, grupuri sanitare copii, cancelarie, cabinet medical, balcon, lavoare olite-copii precum și un ascensor prevăzut pentru transportul alimentelor.

Se va monta un ascensor pentru transportul alimentelor. având o capacitate de 450 kg.

Dotari: mobilier (mobilier dormitoare copii, mobilier pentru cabinet medical, mobilier pentru bucatarie, vestiare pentru copii si pentru personalul administrativ), echip. medicale, echipamente electronice si electrocasnice, vesela

Durata de execuție – 24 luni. Ordin incepere lucrari: 30.05.2018

 

  1. Cresa 13:

 

Extindere:

–      S-a finalizat de montat robinetii termostat la radiatoare;

–    Se lucreaza la instalatii exerioare – legatura hidranti interiori la zona in care se va amplasa bazinul de incendiu;

–      Se pregatesc peretii pentru vopsitorie;

–      Se lucreaza la sapatura pentru impamantare;

–      S-au demarat lucrari din D.S 5 (ISU) la extindere;

 

Prin acest proiect se propune extinderea imobilului existent (dintr-un singur tronson avand regimul de inaltime variabil P, respectiv P+1E) si reabilitarea (consolidarea,recompartimentarea) si modernizarea cladirii existente.

Dotari: mobilier, echipamente medicale, echipamente electronice si electrocasnice, vesela, echipamente I.T, mobilier urban, loc de joaca exterior.

Valoare actualizata contract executie: 5.955.736,73 lei inclusiv TVA;

Durata Executie: 24 luni;

 

  1. Cresa 14:

 

Prin acest proiect se propune extinderea imobilului existent (dintr-un singur tronson avand regimul de inaltime P+1E) si reabilitarea (consolidarea, recompartimentarea) si modernizarea cladirii existente.

DOTARI: mobilier (mobilier loc joaca, dormitoare copii, mobilier pentru cabinet medical, mobilier pentru bucatarie, vestiare pentru copii si pentru personalul administrativ), echipamente medicale, echipamente electronice si electrocasnice, vesela, echipamente IT, mobilier urban si mobilier loc de joaca exterior.

Valoare actualizata contract executie: 4.104.678,79 lei inclusiv TVA;

Durata Executie: 24 luni;

Ordin de incepere si predare amplasament: 4 februarie 2019

  1. Cresa 16:

Prin acest proiect se propune reabilitarea, consolidarea, recompartimentarea si modernizarea corpului de

clădire existentă (zona parterului aferentă Creşei Nr. 16) si construirea unei extinderi, clădire nouă, formată din doua corpuri, cu regim de înălţime P, respectiv P+1 E. Noua construcţie este alcătuită din două corpuri separate prin rost antiseismic şi de tasare atât între ele cât şi față de construcția existentă.

Prin proiect se propun următoarele lucrări interioare şi exterioare:

Clădirea existentă:

-dublare popi şi alte elemente de șarpantă acolo unde este necesar

-montaj tâmplărie exterioară pentru asigurarea construcției

– realizarea infrastructurii subfundări şi fundații pentru zidăria de închidere şi compartimentare nouă

– realizarea zidăriei interioare de compartimentare

– realizarea straturilor suport al noii pardoseli inclusiv realizarea încălzirii în pardoseală

– realizarea noii pardoseli la noua cotă

– realizarea modificărilor de şarpantă şi învelitoare în zona de contact cu extinderea

– realizarea instalațiilor interioare

– montaj tâmplărie exterioară

– refacere finisaje interioare

– corectare fațade după înlocuirea tâmplăriei exterioare

Clădire nouă:

Se propune realizarea unei construcţii cu funcţiune completă de Creşa, cu 2 nuclee a cate 30 de copii,

fiecare din aceste nuclee beneficiind de acces separat din exterior, vestiare filtru, spaţiu de joaca multifuncţional

şi loc de luat masa, grupuri sanitare, cate o încapere pentru depozit didactic si cate două încăperi de dormit, cate

una pentru fiecare grupa de 15 copii.

Valoare actualizata contract executie:  5.295.058,98 lei, cu TVA;

Durata Executie: 24 luni;

 

 

 

 

  1. Gradinita 13:

Finalizata.

Prin acest proiect se doreste realizarea urmatoarelor interventii:

  • reabilitarea termică a cladirii;
  • înlocuirea tâmplăriei existenta cu tâmplărie din pvc pentacamerala;
  • inlocuire invelitoare din tabla zincata cu tigla metalica;
  • montarea unui sistem complex de automatizare a centralei termice;
  • reabilitarea sistemului de incalzire;
  • montarea a 4 panouri solare și a echipamentelor conexe în vederea utilizării surselor regenerabile.
  • modernizarea sistemului de iluminat (corpuri LED);
  • realizarea unei instalații de ventilare mixtă, prin montarea grilelor higroreglabile și a ventilatoarelor de extracție

Valoare actualizata contract executie:  2.750.253,20 lei inclusiv TVA;

 

 

  1. Gradinita 15:

In perioada 13-15.11.2019 a fost efectuata receptia la terminarea lucrarilor. A fost reluata activitatea in incinta Gradinitei nr. 15 in data de 21.11.2019.

 

Prin acest proiect s-au realizat urmatoarele interventii:

  • reabilitarea termică a cladirii;
  • înlocuirea tâmplăriei existenta cu tâmplărie din pvc pentacamerala;
  • inlocuire invelitoare din tabla zincata cu tigla metalica;
  • montarea unui sistem complex de automatizare a centralei termice; reabilitarea sistemului de incalzire;
  • montarea de panouri solare și a echipamentelor conexe în vederea utilizării surselor regenerabile.
  • modernizarea sistemului de iluminat (corpuri LED);
  • realizarea unei instalații de ventilare mixtă, prin montarea grilelor higroreglabile și a ventilatoarelor de extracție;
  • montarea unui sistem de supraveghere.

Valoare actualizata contract executie: 3.346.706 lei, cu TVA;

Durata Executie: 12 luni; Ordin de incepere si predare amplasament: 21 ianuarie 2019

 

 

  1. Cresa 2.

 

Achizitie lucrari: 19 februarie a fost termen depunere – in licitatie

Prin acest proiect se doreste realizarea urmatoarelor interventii:

– Extinderea corpului actual pe latura vestică a terenului cu săli de clasă (P+lE);

– Recompartimentarea și modernizarea corpului existent;

– Înlocuirea tâmplăriei interioare și exterioare;

– Refacerea acoperișului, jgheaburilor și burlanelor;

– Reparații fațadă exterioară și lucrări finisaje exterioare;

– Reparații pereți și tavane și reparații și zugrăveli interioare;

– Înlocuirea si redimensionarea instalației electrice interioare și exterioare;

– Extinderea sistemului de încălzire pentru noile spații obținute prin extindere;

– Bănci de agrement, vegetație;

– Bransare la utilităti.

 

Valoare totala investitie: 2.900.657,27 lei (614.311,76 euro)

Durata de realizare:  20 luni

 

 

 

  1. “Consolidare și reabilitarea cladire C1 Teatrul Tony Bulandra”   

 

Se propun urmatoarele categorii de interventii:

– Se vor demonta doua scaune transversale din zona scenei, prin eliminarea popilor aferenti. Inainte de demolarea planseului si a grinzilor din zona scenei, scaunele ale caror popi se vor elimina se vor sprijini cu scaune provizorii, paralele cu cele existente;

– Pentru preluarea sarcinilor din popii demontati se vor executa doua cadre din lemn lamelat incleiat. – Dupa montarea definitiva a noilor scaune,se vor indeparta popii si se va incepe operatia de demolare a planseului si a celor doua grinzi;

– Dupa montarea noilor sustineri, se va demola partial planseul de deasupra scenei, avand dimensiunile 7,81 x 10,15 m si doua grinzi corespunzatoare viitorului gol. Se recomanda ca taierea planseului intre grinzi sa se efectueze cu discul diamantat, in bucati de cca. 40 x 40 cm, pentru a fi usor indepartate manual. Grinzile se vor demola cu ajutorul ciocanului demolator, montandu-se pe scena saltele si plase rezistente pentru a impidica deteriorarea scenei din caderea bucatilor de beton desprinse din demolare;

– Pe latura de taiere dinspre fronton se va lasa o zona de planseu de 50 cm, iar       pe celelalte 3 laturi zona de la grinzi la planseul taiat va fi de 20 cm;

– Inspre partea de fronton, grinzile se vor taia inclinat si NU vertical, pentru a nu forta din greutatea proprie placa ramasa dupa taiere;

– In planseul de la cota + 8,30 m se va crea prin demolare un gol in dreptul casei scarii, pentru prelungirea acesteia pana in pod;

– In golul creat la punctul anterior se va executa o scara de beton armat, cu plecarea de la cota + 4,70 si sosirea la cota 8,30m;

Valoarea totala a investiției = 499.761,00 lei (inclusiv T.V.A.)

Buget local  = 44.506,00 lei

MDRAP – Prin Programul Național de Dezvoltarea Locala = 455.255 lei, conform contract de finantare nr.2029/08.10.2019 – 36279/23.10.2019

 

 

 

 

 

PROIECTE G.A.L.

 

 

22.  Construire locuinte sociale in Mun. Tgv

 

Valoarea totală a proiectului – cca. 1.000.000 euro

Marti 11 februarie 2020 s-au depus la sediul GAL Fisa de proiect impreuna cu documentele anexe. In data de 08.04.200 am fost notificati cu privire la finalizarea etapei ETF a fisei de proiect si la declararea acesteia ca fiind eligibila.

S-a obtinut AC.

23.  „Realizare si dotare gradinita cu program prelungit – str. General I. E. Florescu din Municipiul Targoviste”.

Valoarea totală a proiectului – cca. 1.000.000 euro

Marti 11 februarie 2020 s-au depus la sediul GAL Fisa de proiect impreuna cu documentele anexe. In data de 08.04.200 am fost notificati cu privire la finalizarea etapei ETF a fisei de proiect si la declararea acesteia ca fiind eligibila.

 

24.  „Infiintare cresa  – strada I. E. Florescu,  din Municipiul Targoviste”.

Valoarea totală a proiectului – cca. 1.000.000 euro

Marti 11 februarie 2020 s-au depus la sediul GAL Fisa de proiect impreuna cu documentele anexe. In data de 08.04.200 am fost notificati cu privire la finalizarea etapei ETF a fisei de proiect si la declararea acesteia ca fiind eligibila.

 

25.  „Reabilitare si modernizare strazi ZUM 1 – Cartier Prepeleac: Oltului, Ion Neculce, Fructelor si Luceafarului”.

Valoarea totală a proiectului – cca. 210.000 euro

Marti 11 februarie 2020 s-au depus la sediul GAL Fisa de proiect impreuna cu documentele anexe. In data de 08.04.200 am fost notificati cu privire la finalizarea etapei ETF a fisei de proiect si la declararea acesteia ca fiind eligibila.

 

S-a obtinut AC.

 

26.  „Creare modernizare locuri de joaca pt copii – Cartier Prepeleac: Str. Petru Cercel

Valoarea totală a proiectului – cca. 10.000 euro

Marti 11 februarie 2020 s-au depus la sediul GAL Fisa de proiect impreuna cu documentele anexe. In data de 08.04.200 am fost notificati cu privire la finalizarea etapei ETF a fisei de proiect si la declararea acesteia ca fiind eligibila.

 

S-a obtinut AC.

 

27.  „Creare/modernizare locuri de joaca pentru copii – Aleea Grivita, langa blocul de locuinte sociale nr. 1”.

Valoarea totală a proiectului – cca. 10.000 euro

Marti 11 februarie 2020 s-au depus la sediul GAL Fisa de proiect impreuna cu documentele anexe. In data de 08.04.200 am fost notificati cu privire la finalizarea etapei ETF a fisei de proiect si la declararea acesteia ca fiind eligibila.

 

S-a obtinut AC.

 

 

 

 

 

 

28.  „Creare/modernizare locuri de joaca pentru copii – str. I. E. Florescu, langa blocul de locuinte sociale nr. 6”.

Valoarea totală a proiectului – cca. 10.000 euro

Marti 11 februarie 2020 s-au depus la sediul GAL Fisa de proiect impreuna cu documentele anexe. In data de 08.04.200 am fost notificati cu privire la finalizarea etapei ETF a fisei de proiect si la declararea acesteia ca fiind eligibila.

 

S-a obtinut AC.

 

29.  ”Creare/modernizare spatii verzi – strada Laminorului si strada George Cair din Municipiul Targoviste, judet Dambovita”

Valoarea totală a proiectului – cca. 20.000 euro

Marti 11 februarie 2020 s-au depus la sediul GAL Fisa de proiect impreuna cu documentele anexe. In data de 08.04.200 am fost notificati cu privire la finalizarea etapei ETF a fisei de proiect si la declararea acesteia ca fiind eligibila.

 

S-a obtinut AC.

 

 

 

 

ASFALTARE STRAZI

  1. MODERNIZAREA ȘI REABILITAREA DRUMULUI DE CENTURĂ AL MUNICIPIULUI TÂRGOVIȘTE:

POR 2014-2020

Valoarea totală a proiectului – 114.804.131,71 lei (inclusiv TVA)

 

S-a lucrat la: Pasaj Petru Cercel (montat armaturi, camasuire rigle); statia de pompare de la Petru Cercel (sapatura); str. Laminorului (trotuare, borduri, accese); Pod Teis (cofrare, armare si betonare radiere pile); pasaj DN71 (continuare montare parapet pietonal); str. Magrini (decapare sistem rutier, caseta drum, trotuare; au adus cutitul pentru statia de pompare); str. Cornel Popa/drum nou (fundatii gabioane si saltele, aparare de mal) – str. Calea Ialomitei (trotuare, ridicare la cota camine, statia de pompare SPP);

 

 

LOT 1 – tronsonul format de strazile Petru Cercel si Laminorului, respectiv intre km 0+000 (de la Calea Bucuresti) si km 5+238 (pana la Calea Campulung)

– valoarea contractului: 28.428.665,23 lei fara TVA

– termen de executie: 12 luni

LOT 2 – tronsonul format de strazile Calea Campulung si B-dul Eroilor, inclusiv bretelele pasajului peste calea ferata la DN71 – Aleea Sinaia, respectiv intre km 5+238 (de la str. Laminorului) si km 8+760 (pana la Aleea Sinaia)

– valoare estimata fara TVA: 20.763.772,42 lei;

– valoarea contractului: 20.204.220,32 lei fara TVA

– termen de executie: 12 luni

LOT 3 – tronsonul format de strazile Aleea Sinaia, Aleea Manastirea Dealu si Strada Magrini, respectiv intre km 8+760 (de la bretele pasaj Aleea Sinaia) si km 11+470 (pana la Str. Gimnaziului)

– valoare estimata fara TVA: 8.029.495,74 lei;

– valoarea contractului: 7.971.632,38 lei fara TVA

– termen de executie: 6 luni

LOT 4 – tronsonul format de Calea Ialomitei si podul Valea Voievozilor, respectiv intre km 11+470 (de la intersectia cu strada Magrini) si km 13+808 (pana la str. Petru Cercel)

– valoare estimata fara TVA: 8.069.833,32 lei lei;

– valoarea contractului: 7.461.089,25 lei fara TVA

– termen de executie: 6 luni

LOT 5 – tronsonul cuprins intre strada Gimnaziului si strada Mihai Bravu, pe malul drept al raului Ialomita

– valoare estimata fara TVA: 11.542.420,69 lei;.

– valoarea contractului: 10.995.750,31 lei fara TVA

– termen de executie: 12 luni

  1. „REPARATII CAPITALE STRAZI DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE-PACHET 4” – STRAZILE NICOLAE FILIPESCU SI INTRAREA TEIS;

Executie lucrari

Str. Intrarea Teis este utilizata ca drum tehnologic pentru Centura!

 

Indicatori tehnici:

Str. Nicolae Filipescu L=905m; l=7m; 7632mp(finalizat)

 

Str. Intrarea Teis (N. Balcescu) L=859m; l=3.5m; 1858mp

TOTAL L=1764m; 9480mp

Lucrarile care stau la baza realizarii investitiei:

Rectificari minore ale traseului in plan si profil longitudinal; Rectificari ale pantelor transversale; Reparatia in zona locurilor de parcare; Frezarea si indepartarea imbracamintii bituminoase degradate pe str.N.Filipescu;

Decaparea si indepartarea stratului de fundatie al drumului considerat necorespunzator; Refacerea infrastructurii drumului considerat necorespunzator; Reparatii ale trotuarelor existente si realizarea trotuarelor noi; Lucrari privind siguranta circulatiei; Asigurarea scurgerii apelor; Amenajarea intersectiilor de strazi; Amenajarea acceselor la proprietati; Adaptarea gurilor de canal, rasuflatorilorde gaze si a caminelor de vizitare la noile cote proiectate

Valoare actualizata contract executie: 2.127.068,72 lei, cu TVA;

 

 

  1. REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN MUNICIPIUL TARGOVISTE–CARTIER PRISEACA-ETAPA II

Executie lucrari

 

Indicatori tehnici:

Lucrarile de reabilitare si modernizare drumuri de interes local in  municipiul Targoviste – Cartier Priseaca  – etapa II, vor cuprinde reabilitarea si modernizarea a cca 4000 m strazi, precum si realizarea corespunzatoare a dispozitivelor de scurgere a apelor de pe platforma drumului – santuri, rigole si podete – pentru a permite scurgerea continua a apelor pluviale.

Strazile pe care se va interveni sunt: Teilor ramura 1 (lungime 180 m); Teilor ramura 2 (540 m); Oilor (238 m); Dambovitei (705 m); Soarelui ramura 1 (310m); Stupilor (410m); Infratirii ramura 1 (525m); Infratirii ramura 2 (280m); Infratirii ramura 3 (165m); Prisecii ramura 1 (350m); Prisecii ramura 2 (147m); Soarelui (150 m).

Valoare actualizata contract executie: 4.109.090,51 lei, cu TVA;

Finalizat in proportie de 95%.

 

 

  1. Lot 2 strazi (Miron Costin, Plantelor, Padurii, Nifon, Crangului, Tudorica Popescu – partial, Stolnicu Constantin Cantacuzino, Ileana Sararoiu):

 

Mai sunt de executat strazile Plantelor, Padurii si Crangului2.

 

Indicatori economici:

Val.totala a investitiei(inclusiv TVA): 5.890.354,97 lei                

din care C+M                                         5.440.420,14 lei                

Indicatori tehnici:

Lungime strazi modernizate:         3.333 m

Suprafata strazi modernizate:      15.196 mp

Suprafata trotuare modernizate:   8.724 mp

Durata de execuție – 12 luni; prelungire cu 90 zile, pana in 12.01.2020

Ordin incepere lucrari: 12.10.2018

 

  1. Lot 3 strazi (Prof. Constantin Manolescu, prof. Victor Oprescu, Laura Stoica, Scriitor Matei Alexandrescu, Cronicarilor, Calafat, Stejarilor):

Executie lucrari

Indicatori economici:

Valoarea totala a investitiei: 4.534.416,586 lei (TVA inclus)             

din care C+M                         4.101.159,450 lei (TVA inclus)             

Indicatori tehnici:

lungimea strazilor: 2202,3 km; suprafata parte carosabila: 13939 mp; suprafata trotuare: 5388 mp; suprafata spatiu verde: 1014 mp; indicatoare de circulatie – 83 buc; marcaje rutiere;

 

Valoare contract de executie: 3.701.195,18 lei cu TVA.

Ordin de incepere: 13.05.2019

Durata de execuție – 12 luni.

 

 

 

  1. “Reabilitare si modernizare drumuri de interes local – Lot 4” – strazile: Ialomitei, Zorilor, Ciocarliei si Liliacului

Achizitie lucrari (durata de executie: 6 luni): in evaluare oferte financiare (5 oferte depuse, 3 oferte ramase in evaluare finaciara); Saptamana aceasta se vor solicita documentele de clarificare..

 

 

 

 

  1. „MODERNIZAREA SI REABILITAREA RETELEI STRADALE DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE, JUDETUL DAMBOVITA:  9 MAI, ALEEA VIRGIL DRAGHICEANU, ALEEA GRIVITA, STR. GABRIEL POPESCU, STR. BOERESCU ZAHARIA, CALEA DOMNEASCA, BULEVARDUL INDEPENDENTEI SI BULEVARDUL LIBERTATII”

Achizitie servicii proiectare – 90 zile et. 1+2; S-a semnat contractul de prestari servicii de proiectare; a constituit garantia si am dat ordin de incepere.

S-au obtinut toate avizele. S-au elaborat documentele pentru emitere HCL de aprobare documentatie tehnico-economica si indicatori. Dupa aprobarea indicatorilor se va trece la elaborarea PTh.

 

 

Nr. crt. Denumirea strazii Numar cadastral Lungimea aproximativa (ml) Suprafata masurata conform cartii funciare (mp)
1. STR. 9 MAI (Lot 1) 83757 300 4.890
2. STR. 9 MAI (Lot 2) 83754 115 1.531
3. ALEEA VIRGIL DRAGHICEANU 83909 366 3.746
4. ALEEA GRIVITA 84019 165 1.250
5. STR. GABRIEL POPESCU 83877 205 1.399
6. STR. BOERESCU ZAHARIA 83991 822 6.524
7. CALEA DOMNEASCA 84004 3320 65.766
8. BULEVARDUL INDEPENDENTEI 83969 1100 31.533
9. BULEVARDUL LIBERTATII 83920 620 16.013
TOTAL 7013 132.652

 

 

 

  1. „MODERNIZAREA SI REABILITAREA RETELEI STRADALE DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE, JUDETUL DAMBOVITA:  MAIOR BREZISEANU EUGEN, CALEA CAMPULUNG, STR ANA IPATESCU, STR. LOCOTENENT PARVAN POPESCU, STR. MIHAI EMINESCU, STR. BARATIEI, STR. ILFOVULUI, str. PORUMBEILOR SI STR. COSTACHE OLAREANU”

Servicii proiectare – 90 zile et. 1+2; a fost predata etapa I (DALI), si s-au obtinut toate avizele.

S-au aprobat indicatorii tehnico – economici si DALI in sedinta de Consiliu Local din data de 25.03.2020. S-a transmis catre proiectant ordin de incepere servicii  aferente etapei a doua din contract (elaborare PT+DTAC).

Nr. crt. Denumirea strazii Numar cadastral Lungimea aproximativa (ml) Suprafata masurata conform cartii funciare (mp)
1. STR. MAIOR EUGEN BREZISEANU  (Lot 1) 83828 182 2.159
2. STR. MAIOR EUGEN BREZISEANU  (Lot 2) 83820 236 2.938
3. STR. MAIOR EUGEN BREZISEANU (Lot 3) 83823 456 5.319
4. CALEA CAMPULUNG 84740 306 10.194
5. CALEA CAMPULUNG  (Lot 1) 84696 470 15.763
6. CALEA CAMPULUNG  (Lot 2) 84695 1300 22.065
7. CALEA CAMPULUNG 84739 1330 25.674
8. STR. ANA IPATESCU 83738 347 4.646
9. STR. LOCOTENENT PARVAN POPESCU (Lot1) 83866 230 2.462
10. STR. LOCOTENENT PARVAN POPESCU (Lot 2) 83864 535 8.328
11. STR. MIHAI EMINESCU 83744 254 2.218
12. STR. BARATIEI 83606 468 6.227
13. STR.ILFOVULUI 84471 520 4.024
14. STR. COSTACHE OLAREANU 83899 478 6.113
15. STR. PORUMBEILOR 83704 206 3.147
TOTAL 7.318 121.277

 

 

 

APA-CANAL

  1. „Extindere si realizare rețea de distribuție apa si rețea de canalizare in municipiul Târgoviște – Lot 1 pe străzile str. Ciocârliei, 1 Mai, Cornel Popa, Tighina, Zorilor, Leo Plângă”

Apa (1697 m) + canalizare (1500) pe străzile: Ciocârliei (168 m canalizare), 1 Mai (159 m canalizare), Cornel Popa (1620 m apa), Tighina (456 m canalizare), Zorilor (294 m canalizare), dr. Leo Plângă (77 m apa si 423 m canalizare);

Executie lucrari

Lucrari finalizate, mai putin cuplarea la reteaua de apa pe str.Cornel Popa (se va realiza dupa ce Compania de Apa va face oprirea alimentarii pe tronsonul vizat – adresa Compania de Apa 9679/05.03.2020 – asistenta cuplare).

 

 

 

  1. REALIZAREA  SI  EXTINDEREA  SISTEMELOR  DE CANALIZARE  PE  STRAZILE: BRASOVULUI, VALUL CETATII, LOCOTENENT VIOREL  MARCEANU, SOARELUI SI NICOLAE BALCESCU DIN MUNICIPIUL  TARGOVISTE

Pe str. Valul Cetatii mai trebuie facuta betonarea/asfaltarea zonei unde a fost introdusa reteaua de canalizare.

Pe strada Brasovului mai trebuie realizate lucrarile de montare SPAU ( in incinta Gradinii zoologice) si obtinerea de la Electrica a contractului de furnizare energie electrica.

Statia de pompare a fost comandata, dar acum fabrica nu lucreaza si nu se stie cand va fi livrata.

Indicatori economici

Val totala investitie =1.148.778,39 lei (inclus TVA) / dupa actualizare cf. OUG 114/2018

Din care C+M = 754.508,43 lei (inclus TVA)

Indicatori tehnici

Lungime canalizare  gravitationala pe strazile: Braşovului, Valul Cetăţii, Lt. Viorel Mărceanu, Nicolae Bălcescu si Soarelui, DN 250mm L= 916 m.

Lungime canalizare  fortata Dn 110mm L= 272 m.

Statii pompare intermediare = 3 buc; Racorduri laterale DN 160mm = 51 buc

Durata de executie a lucrarii – 6 luni; prelungire cu inca 6 luni (pana in 15 mai 2020)

 

 

  1. Extindere reţea de canalizare menajeră în sistem divizor şi distribuţie apă pe strada Crizantemei din Municipiul Târgovişte

Executie lucrari

Constructorul  a comunicat  pe 11.10.2019 finalizarea lucrarilor la acest obiectiv.

03.12.2019 – A fost  efectuata  receptia la terminarea lucrarilor.

Au fost efectute, de catre  T- Electrif, lucrarile  de bransare la reteaua  electrica  a statiei de pompare.

T- Electrif a depus la Electrica dosarul cu documentele necesare obtinerii contractului de furnizare energie electrica.

23.04.2020 Am primit de la Electrica  certificatul de racordare pentru SPAU.
24.04.2020 Am transmis la Electrica cererea pentru intocmirea contractului de furnizare energie electrica si certificatul de racordare.Urmeaza sa primim contractul de furnizare energie electrica pentru semnare.

Indicatori economici:

Val totala investitie (inclus TVA) = 609.838 lei, din care C+M = 421.947 lei 

Indicatori tehnici:

-Retea apa = 354 ml. -Retea canalizare =312 ml.

-1 statie pompare ape uzate (SPAU) si 355 ml conducta de refulare.

Valoarea contractului 454.230,84 lei (TVA inclus)

Durata de realizare – 6 luni.

 

 

  1. „REALIZAREA ȘI  EXTINDEREA  SISTEMELOR  DE ALIMENTARE  CU  APĂ  PE STRĂZILE:  SOARELUI  ȘI  NICOLAE BĂLCESCU  DIN  MUNICIPIUL TĂRGOVIȘTE ”

03.12.2019 – A fost  efectuata  receptia la terminarea lucrarilor.

A fost semnat contractul  de furnizare energie  electrica pentru statia de hidrofor  amplasata  pe str. N Balcescu, urmeaza proba cu hidroforul inainte de predarea lucrarii la Compania de apa Targoviste.

Indicatori economici

Val tot invest=337.295,97lei (fara TVA) si 400.939,68 lei (inclusiv TVA)

Din care C+M = 211.735,39 lei(fara TVA) si 251965,111 (inclus TVA)

Indicatori tehnici

Lungime retea de distributie apa  L= 611 m, din care: Pe str. N Balcescu L= 514 m; Pe str. Soarelui L= 97m

Statie de hidrofor  (pe str. N Balcescu)  =1 buc

Valoarea contractului: 268.706,93 lei cu TVA inclus

Durata de executie a lucrarii – 4 luni  

 

  1. Extindere şi realizare reţea de distribuţie apă şi reţea de canalizare în Municipiul Târgovişte – Priseaca – pe străzile: Teilor, Prisecii, Plantelor, Padurii şi Crângului

 

Indicatori economici

Valoarea totala a investitiei (inclusiv TVA) 4263,794 mii lei      947,510 mii euro

Din care C+M    3696,378 mii lei      821,417 mii euro

 

Indicatori tehnici:

Retea de alimentare cu apa in lungime totala de 4658 ml, astfel:

Str. Teilor        – lungime     653 ml; Str. Prisecii     – lungime     353 ml; Str. Plantelor   – lungime    375 ml;

Str. Padurii      – lungime    520 ml; Str. Crangului – lungime  2757 ml.

Retea de canalizare in lungime totala de 3910 ml, astfel:

Str. Teilor        – lungime     614 ml; Str. Prisecii     – lungime     356 ml; Str. Plantelor   – lungime    399 ml;

Str. Padurii      – lungime    551 ml; Str. Crangului – lungime  1990 ml.

 

Durata de realizare – 12 luni.

 

 

 

INVESTITII BUGET LOCAL

 

  1. Piata Tricolorului:

(valoare – 7.871.427,42 lei cu TVA);

 

 Lucrari executate:

–       Montat paviment granit pietonal

–       Placat granit jardinière

–       Cofrare, armare si turnare scari dintre gradene

 

Lucrari preconizate pentru saptamana viitoare: – se continua cu aceleasi lucrari:

–       Cofrare+armare+turnare beton – completat cu beton de panta zona fata Muntenia

–       Cofrare+armare+turnare beton – rampa gradena

–       Cofrare+armare+turnare beton – acces Sarguinta

–       Cofrare+armare+turnare beton – ziduri rampa mare acces

–       Montat paviment granit pietonal zona magazine Sarguinta și Prefectura

–       Placat granit fantani si sezut+rebord jardinière tip 5 si 3 Mondial

–       Chituit rosturi la granit montat

  

 

  1. Indicatori minimali de performanță – elemente fizice/capacități fizice

Prin lucrările de intervenție se vor atinge următoarele capacități  și elemente fizice:

se va realiza o suprafață totală de paviment de 7.749,97 mp;

se vor realiza 1.110, 62 mp spații verzi amenajate în maxighivece protejate, finisate superior și al căror blat poate constitui și șezut pentru odihnă;

se vor amplasa un număr de 30 de bănci prefabricate din beton aparent cu inserţie de blat de marmură incizată cu sigla municipiului;

amplasarea unei anfilade de fântâni arteziene care să sublinieze legătura pietonală transversală Piațeta Cinematografului Independența-Piața Tricolorului-Parcul Mitropoliei;

se vor amplasa un numar de 24 stâlpi de iluminat cu LED 30 w, echipați cu regulator solar;

se vor amplasa un număr de 6 proiectoare 10 w;

rețeaua nouă de alimentare cu energie electrică va utiliza 800 ml conductor;

se va amplasa un sistem de sonorizare; piața va fi dotată cu sistem wi-fi.

  1. Indicatori economico-financiari, socio-economici de impact, de rezultat/operare:

                Valoarea totală a investiţiei cu TVA – 10,341,552.66 lei

                C+M cu TVA – 8,791,146.11 lei

III. Durata estimată de execuție a obiectivului de investiții –  9 luni

 

  1. Teren de fotbal:

Am trimis adresa catre FRF pt demararea procedurii de montare a gazonului sintetic.

Investitia se realizeaza in baza unui Acord de parteneriat aprobat prin HCL nr. 233/28.06.2017, in urma caruia Federatia Romana de Fotbal  achizitioneaza  si monteaza gazonul sintetic pentru suma totala de 150.000 euro (TVA inclus).

Suprafaţa totală ocupată de terenul de fotbal nu va depăşi 10.000 mp.

Dotari:

Banci de rezerva – 2 bucati;

Porti de fotbal – 2 bucati;

Scaune gradene – 300 bucati;

Suprafata teren = 31957.00 m².

Suprafata amenajata teren de antrenament = 9543.00 m²

Suprafata construita tribuna = 300.00 m²

Nr. Locuri in tribuna = 300 locuri

Nr. proiectoare sistem de iluminat = 104 lampi

Lungime imprejmuire teren de fotbal = 382.06 ml

Suprafata alee acces = 30.00 m²

 

Valoarea totală a investiţiei: 2.092.859,95 lei (fără TVA) 2.486.539,66 lei (cu TVA) din care C+M : 1.896.498,47 lei (fără TVA)                2.265.758,18 lei (cu TVA).

Durata estimată de execuție a obiectivului de investiții –  9 luni ; s-a prelungit cu inca 3 luni!

 

 

 

  1. Stadion Municipal “Eugen Popescu”:

L U C R A R I : MUNICIPAL CONSTRUCT

Nu se executa lucrari din data de 20.03.2020 – somaj tehnic

 

 

  1. „Realizare Baza Sportiva la Colegiul National Constantin Carabella din Targoviste, Jud. Dambovita”:

Investiția propusă, este compusă din două corpuri alăturate cu rost de tasare între ele.

Corpul sălii de sport propriu zise cu regim de înălțime parter înalt, iar Corpul anexelor sălii de sport are  regim de înălțime P+1.

Cele două corpuri au următoarea alcătuire :

CORP SALA DE SPORT PROPRIU ZISĂ (P)

Sc desfășurată  = 907,70 mp

Fundații izolate din B.A., grinzi de fundare cu rezemare pe cuzineți din B.A., stâlpi de beton armat 60 x 40 cm, centuri superioare și intermediare din B.A., ferme metalice din europrofile cu deschidere de 23,70 m. interax sprijinite cu aparate de reazem, pane profil ”U” 140 mm., zidărie de închidere din BCA , tip GBN , 30 cm., pardoseala sportiva PVC 8 mm. pe suport dala beton slab armat 15 cm și șapă autonivelantă, cu termoizolație si folie  hidroizolantă  inferioară, învelitoare panouri sandwich cu miez vată bazaltică 10 cm. și rezistență la foc 60 minute., zugrăveli vopsea lavabilă pe tencuieli gletuite,  la interior, tencuieli decorative RAL 1015 pe termosistem polistiren expandat 15 Kg./mc. La exterior tâmplărie lemn stratificat rasinoase cu geam termoizolant

Dimensiuni sala de sport: 23,30 x 36,15 m; 140 locuri

CORP ANEXA VESTIARE (P+1)

Sc desfășurată  = 273,14 mp

Fundații izolate din B.A., grinzi de fundare cu rezemare pe cuzineți din B.A., fundații continue din B.A., stâlpi 35 x 35 cm. B.A., planșee , grinzi, centuri, buiandrugi din B.A., șarpantă pe scaune lemn rășinoase ecarisat, zidărie de închidere BCA tip GBN 30 cm, zidărie de compartimentare între compartimentele mari BCA 25 cm., zidărie de compartimentare între compartimentele mici BCA 10 cm., pardoseala gresie antiderapantă prinsă cu adeziv specializat pe suport dala beton slab armat 1o cm. cu termoizolație și folie hidroizolanta inferioară, placaje faianță în grupurile sanitare, învelitoare tablă plana galvanizată dublu fălțuită pe astereală, zugrăveli vopsea lavabilă pe tencuieli gletuite,  la interior, tencuieli decorative RAL 1015 pe termosistem polistiren expandat 15 Kg./mc.

Amenajarea terenului exterior  gestioneaza cu economie singurul teren disponibil pentru a realiza tema de proiectare. El este compus dintr-o zona de trotuar de protectie necesara accesului in cladire (latura de nord), trotuar de garda in jurul cladirii pe celelate 3 laturi dintre care cel din est are si rol de evacuare, restul terenului fiind utilizat pentru  realizarea unei mini baze sportive.

Mini baza sportiva este alcatuita dintr-un  teren pentru sporturi colective in principal handbal intrucat acesta e sportul traditional in liceu, beneficiind in acelasi timp alaturi de portile de handbal si de dotari pt practicarea voleiului, si sistem de 2 cosuri mobile pentru baschet.

Alineat la imprejmuirea dinspre latura de nord s- a amenajat o pista cu 3 culoare si lungimea de 60 m care sa permita organizarea testelor de alergare pentru  incadrare in baremuri.

Terenul sportiv si pista de alergari sunt finisate cu strat de tartan de 2 cm turnat in camp continuu  pe strat suport de beton. Deci  mica baza sportiva permite practicarea sporturilor colective si a probei de alergare ca sport scolar in conditii de securitate a practicantilor.

Dimensiuni teren: 14,95 x 25,65 m

Investitia cuprinde si dotari sala de sport, vestiare si teren de sport, tabele electronice si sistem de sonorizare.

Valoare actualizata contract executie: 2.962.976,61  lei cu T.V.A;

Constructor: SC Potential Cons SRL

Durata Executie: 18 luni;

Ordin de incepere si predare amplasament: 10 ianuarie 2019

 

 

 

  1. Poarta Vanatorilor:

        S-a retransmis la INP cu nr.1186/17.03.2020, copie a AC nr.66/24.02.2020, a noului Aviz de la Electrica, a  HCL nr.45/27.02.2020 de aprobare a noilor Indicatori tehnico-economici si a surselor de finantare si s-a solicitat care sunt urmatoarele etape in derularea proiectului.
S-a retransmis la MC scanat,  Dosarul si Raportul de Cercetare Arheologica in data de 21.04.2020.
Propiectul a obtinut avizul Comisiei Tehnice a MC. Am formulat si transmis (15175/24.04.2020) raspuns cu copia Contractului de cercetare pentru a continua procesul de avizare de catre comisia Arheologica.

  1. CORP A:

S-a obtinut Autorizatia de Construire.

S-a primit intreaga documentatie PT+DE. Investitie suspendata.

 

 

  1. Scoala 10 Radu cel Mare:

Contract proiectare faza Pth si asitenta tehnica semnat cu SC TOPALIS ENGINEERING S.R.L.. Ordin de incepere 04.09.2019; durata de prestare 60 de zile. Se lucreaza la PT; am discutat cu proiectantul pentru impartirea devizului general pe obiecte.

S-a obtinut Autorizatia de Construire.

  1. Scoala Vasile Carlova:

S-a semnat contract de proiectare.  S-a dat Ordin de incepere cu data de 07.11.2018, termen elaborare SF 45 de zile, actualmente contract suspendat. S-au obtinut deja avizele de la Compania de apa,  ISU, Mediu si Gaze, Mediu (decizia de incadrare) si de la DSP; vineri 3 mai s-a obtinut avizul de la Mediu; Joi 9 mai a fost sedinta la Comisia zonala – Min. Culturii; s-a primit avizul; In data de 06.08.2019 a predat SF-ul; au fost aprobati indicatorii tehnico-economici in sedinta de CL din 28 august.

  1. Reabilitare Parcul Mitropoliei

Termen de executie lucrari: 16 luni. Valoarea contractului – 5.295.997,54 lei (fara TVA)

– finalizare lucrari montaj tub drenaj pe aleea principala;

– demareaza lucrarile de armare, cofrare si turnare beton pentru cele doua fantani;

– a fost primita Dispozitia de santier de la proiectant.

 

  1. Reabilitare Piata Revolutiei

S-a obtinut AC. Termen de executie lucrari: 12 luni. Valoare contract: 1.844.560 lei (fara TVA).

Au fost suspendate lucrarile de executie incapand cu data de 31.03.2020.

 

 

 

  1. ,,Extindere retea gaze naturale, strada Crangului si Padurii, Cartier Priseaca, localitatea Targoviste, judetul Dambovita(2166 m.l.)

S-a probat conducta de Distrigaz, s-a facut cuplarea si legarea la bransamente inclusiv punerea in functiune.

  1. “Extindere retea gaze naturale, strazile Cronicarilor si Fluierasi, localitatea Targoviste,

judetul Dambovita” – Total 534 m.l. (Cronicari – 245 m.l.+ Fluierasi tronson 1 – 123 m.l.+ Fluierasi tronson 2 – 166 m.l.) – (66.698,31 lei cu TVA – Cota Municipiul Tgv)

 

Cronicarilor -–Distrigaz a receptionat lucrarea; asteptam procesul-verbal la terminarea lucrarilor.

 

Fluierasi tronson 1 si 2:

DSF PROJECT RETELE SRL – avize:

Telekom – aviz obtinut

DAPPP – aviz obtinut

Compania de Apa – aviz obtinut

DSP – aviz obtinut

Fluierasi 1: Electrica – aviz obtinut;

Fluierasi 2: Electrica – s-a facut plata, asteptam avizul.

Mediu – aviz obtinut.

 

 

  1. „Extindere retea gaze naturale pe strada Oltului, localitatea Targoviste, jud.Dambovita” 332 m.l. – (43.527,82 lei cu TVA – Cota Municipiul Tgv)

 

 

 

  1. ,,Extindere retea de gaze naturale pe strazile Cocorilor si Ion Neculce, localitatea Targoviste, jud.Dambovita”Total 120 m.l. (Strada Cocorilor, in lungime de 69 ml.; Strada Ion Neculce, in lungime de 51 ml.(12.898,41 lei cu TVA – Cota Municipiul Tgv)

 

Telekom – aviz obtinut

DAPPP – aviz obtinut

Compania de Apa – aviz obtinut

DSP – aviz obtinut

Mediu – aviz obtinut.

Electrica – s-a facut plata, asteptam avizul.

 

 

  1. „Extindere retea gaze naturale pe strada Fructelor, localitatea Targoviste, jud.Dambovita” – 335 m.l. (48.527,01 lei cu TVA – Cota Municipiul Targoviste).

 

Telekom – aviz obtinut

DAPPP – aviz obtinut

Compania de Apa – aviz obtinut

DSP – aviz obtinut

Electrica – aviz obtinut

Mediu – aviz obtinut.

 

 

  1. „Extindere retea gaze naturale pe strada Morilor, localitatea Targoviste, jud.Dambovita” – 154 m.l. (26.412,05 lei cu TVA – Cota Municipiul Targoviste).

 

DAPPP – aviz obtinut

Compania de Apa – aviz obtinut

DSP – aviz obtinut

Electrica – aviz obtinut

Mediu – aviz obtinut.

 

 

  1. „Extindere retea gaze naturale pe strada Vidin, localitatea Targoviste, jud.Dambovita” – 190 m.l. – (40.996,69 lei cu TVA – Cota Municipiul Targoviste).

 

Telekom – aviz obtinut

DAPPP – aviz obtinut

Compania de Apa – aviz obtinut

DSP – aviz obtinut

Electrica – aviz obtinut

Mediu – aviz obtinut.

  1. „Extindere retea gaze naturale pe strada Prisecii, localitatea Targoviste, jud.Dambovita” – 66 m.l. (9.629,48 lei cu TVA – Cota Municipiul Targoviste).

DSF PROJECT RETELE SRL – avize:

Telekom – aviz obtinut

DAPPP – aviz obtinut

Compania de Apa – aviz obtinut

DSP – aviz obtinut

Mediu – aviz obtinut.

Electrica – s-a facut plata, asteptam avizul.

  1. Strada Neagoe Basarab:

 

Au fost aprobati indicatorii tehnico-economici la SF, HCL 35/14.02.2020: Valoarea totală a obiectului de investiţii =  1.954.076.56 lei cu T.V.A.

 

Asteptam emiterea avizului de la APM, pentru depunerea de AC. Am primit de la Cadastru, Incheierea prin care s-a notat in Cartea Funciara dreptul de proprietate al Municipiului pentru terenul expropriat.

Am trimis in 23.04.2020 adresa catre cadastru, pentru alipirea celor 3 numere cadastrale. Dupa ce primim planurile cu propunerea de alipire, vom solicita CU pentru aceasta.

 

 

 

  1. Reabilitare, modernizare si reconversie functionala a imobilului situat in Piata Mihai Viteazul, nr. 1 (Casa de cultura a Sindicatelor) in Centru cultural multifunctional.

 

S-a semnat contractul de proiectare cu ING PROIECT MANAGEMENT SRL;

  1. Construire bază sportivă TIP 1, Str. Calea Ialomiței, nr. 9-15 (Baza de agrement “Crizantema”), municipiul Târgoviște

 

–          Documentele solicitate de CNI au fost scanate si transmite, sunt inca in verificare

–          Am fost informati ca au fost aprobati indicatorii la Minister, CNI transmite catre achizitii documentatia pentru achiztie – proiectare + executie

–          Asteptam sa ne spuna cand trebuie sa transmitem si prin posta documentele si cand va fi demarata procedura de achizitie

–          INCA IN VERIFICARE

–          CNI solicita sa se mentioneze in Certificatul de urbanism POT maxim si CUT maxim; In urma discutiilor purtate cu Arh. Alexandrina Soare, aceste aspecte nu au fost mentionate pentru ca nu se ragasesc in niciun document, iar recomnadarea ei este sa se realizeze PUZ! 

 

  1. Construire bază sportivă TIP 2-Clubul Sportiv Școlar Târgoviște, Str. Locotenent Major Liviu Dragomirescu, nr. 2B, municipiul Târgoviște

In sedinta de CL din data de 29.07.2019 s-a aprobat transmiterea terenului catre CNI; in pregatire documentatiile solicitate (CU, avize, studii geo si topo, etc).

 

  • Contractul pentru Studii Geo s-a semnat pe 10.12.2019 – termen 15 zile de la OI; studiile geo au fost predate!
  • Studii Topo – SC Rocad  – se vor pregati documentatiile necesare eliberarii avizelor solicitate prin CU.

 

– se vor solicita avize de la: gaze, telecom, salubritate, electrica, apa, dsp si politie;

– s-au depus: DSP si Salubritate 10.04.2020.

 

  1. “Sală de sport cu tribună 180 locuri, Municipiul Targovişte, Aleea Sinaia, nr. 13, Judeţul Damboviţa, Campus Universitatea Valahia”

 

  • Documentele solicitate de CNI au fost scanate si transmite, sunt inca in verificare
  • Asteptam sa ne spuna cand trebuie sa transmitem si prin posta documentele si cand vor fi aprobati si pentru acest obiectiv de investitii indicatorii la Minister

 

 

  1. „MODERNIZARE SI REABILITARE SOSEAUA GAESTI”

S-a emis HCL privind obiectivul de investitii „MODERNIZARE SI REABILITARE SOSEAUA GAESTI”.

Documentatie Etapa I – predata in data de 11.03.2020

A fost intocmit raportul de specialitate pentru aprobarea in CL a DALI si indicatorilor tehnico-economici.

Au fost depuse documentatiile de avize si acorduri la: APM, Compania de Apa, Electrica, DAPPP, Telekom, Salubrizare, STS, IPJ. Avize obtinute: Salubritate, CNAIR, S.T.S., I.P.J., Marele Stat Major si Compania de apa..

 

  1. „Construire gradinita cu program prelungit cu 3 grupe, nr. 9 (corp nou) Municipiul Târgovişte, judeţul Dâmboviţa” – SAGRICOM

S-a demarat procedura de achizitie lucrari, dotari, dirigentie si SSM.

Achizitie lucrari. Termen de depunere oferte 25.05.2020. 

  1. „AMENAJARE, MODERNIZARE SI REABILITARE PARCARI DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE AFERENTE STRAZILOR: DIACONU CORESI, VIRGIL DRAGHICEANU SI I.C. VISARION (PARCARE PRIMARIE)

Pe 23.04.2020 – Am semnat Raportul procedurii.

 

  1. Amenajare drum acces si podet Skatepark:

 

Proiectare. S-a dat ordin de incepere pt amenajare drum acces si podet skatepark (proiectare sf si pt) in data de 02.03.2020.  .

S-a obtinut aviz de la salubritate, s-a primit pct de vedere de la Muzeu pe 22.04.2020;

S-a depus la Ministerul Culturii pe 22.04.2020.

Am primit sf-ul pe 21.04.2020, am transmis observatiile de refacere a devizului si a planselor.

 

  1. Amenajarea unui spatiu fitness si a unui mini-teren de baschet aferent strazii General Matei Vladescu
Facebook Comments Box

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

UA-109162589-1