October 18, 2018
News Ticker

Senatorul PNL, Iancu Caracotă, interpelare adresată Ministrului Transporturilor, Lucian Șova


Calitatea serviciilor oferite de Compania Naţională de Căi Ferate lasă foarte mult de dorit, în urma unui experiment personal am constatat că achiziționarea unui bilet de călătorie online necesită 40 de minute şi o convorbire telefonică cu personalul CFR pentru a reuși să finalizez tranzacția şi să intru în posesia documentului electronic de călătorie.

Un alt aspect pe care vreau să-l semnalez este calitatea precară a serviciilor de salubritate din trenuri şi din locaţiile feroviare proprii (tapițerii murdare, coşuri de gunoi pline, toalete insalubre, etc.) toate acestea sunt o realitatea a anului 2018, deşi în urmă cu un an lansaţi campania „Trenuri curate – călătorii minunate”.

Având în vedere aspectele semnalate mai sus, am solicitat:

1. Numărul biletelor de călătorie care s-au achiziționat online în 2017 şi care este în medie timpul necesar pentru cumpărarea unui astfel de bilet?

2. Câte controale au fost realizate pe parcursul campaniei „Trenuri curate – călătorii minunate” pentru verificarea serviciilor de salubritate şi care este valoarea totală a sancțiunilor aplicat pentru nerespectarea lucrărilor prevăzute în caietele de sarcini?

3. Organizarea unor supracontroale în trenurile şi în locaţiile feroviare proprii pentru verificarea modului în care șefii de stație sau personalul desemnat din cadrul sucursalelor regionale de căi ferate îşi îndeplinesc atribuţiile de control şi verificare a serviciilor de curăţenie prestate de firmele de salubritate?

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.