November 10, 2026
News Ticker

Camera de Comerț Dâmbovița! Salariul de bază minim brut pe țară garantat se majorează la 3.300 lei!

📢𝐈𝐍𝐅𝐎 𝐇𝐑
𝐒𝐚𝐥𝐚𝐫𝐢𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐛𝐚𝐳𝐚̆ 𝐦𝐢𝐧𝐢𝐦 𝐛𝐫𝐮𝐭 𝐩𝐞 𝐭̦𝐚𝐫𝐚̆ 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐚𝐭 𝐢̂𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐭𝐚̆ 𝐬𝐞 𝐦𝐚𝐣𝐨𝐫𝐞𝐚𝐳𝐚̆ 𝐥𝐚 𝟑.𝟑𝟎𝟎 𝐥𝐞𝐢 𝐥𝐮𝐧𝐚𝐫 𝐢̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐚̂𝐧𝐝 𝐜𝐮 𝟏 𝐨𝐜𝐭𝐨𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟑
✅Guvernul a aprobat📃 Hotărârea pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată, care prevede majorarea nivelului acestuia la 𝟑.𝟑𝟎𝟎 𝐥𝐞𝐢 𝐥𝐮𝐧𝐚𝐫, fără indemnizații, sporuri și alte adaosuri, începând cu data de 📆 𝟏 𝐨𝐜𝐭𝐨𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟑, față de 𝟑.𝟎𝟎𝟎 𝐥𝐞𝐢 𝐢̂𝐧 𝐩𝐫𝐞𝐳𝐞𝐧𝐭.
✅Această majorare a salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată reprezintă o valoare netă a salariului de 𝟐.𝟎𝟕𝟗 𝐥𝐞𝐢, față de 𝟏.𝟖𝟗𝟖 𝐥𝐞𝐢, cât era până acum.
✅ 𝑀𝑎̆𝑠𝑢𝑟𝑎 𝑎𝑑𝑜𝑝𝑡𝑎𝑡𝑎̆ 𝑛𝑢 𝑠𝑒 𝑎𝑝𝑙𝑖𝑐𝑎̆ 𝑠𝑎𝑙𝑎𝑟𝑖𝑎𝑡̦𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑑𝑖𝑛 𝑎𝑔𝑟𝑖𝑐𝑢𝑙𝑡𝑢𝑟𝑎̆ 𝑠̦𝑖 𝑖𝑛𝑑𝑢𝑠𝑡𝑟𝑖𝑒 𝑎𝑙𝑖𝑚𝑒𝑛𝑡𝑎𝑟𝑎̆, 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑐𝑎𝑡𝑒𝑔𝑜𝑟𝑖𝑖 𝑎𝑝𝑙𝑖𝑐𝑎̂𝑛𝑑𝑢-𝑠𝑒 𝑝𝑟𝑒𝑣𝑒𝑑𝑒𝑟𝑖𝑙𝑒 𝑙𝑒𝑔𝑎𝑙𝑒 𝑎𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑒.
𝑨𝒍𝒊𝒏𝒂 𝑩𝒓𝒊𝒄𝒆𝒂𝒈
𝑬𝑿𝑷𝑬𝑹𝑻 𝑳𝑬𝑮𝑰𝑺𝑳𝑨𝑻̦𝑰𝑨 𝑴𝑼𝑵𝑪𝑰𝑰
𝑺𝒆𝒓𝒗𝒊𝒄𝒊𝒖𝒍 𝑭𝒐𝒓𝒎𝒂𝒓𝒆 𝑷𝒓𝒐𝒇𝒆𝒔𝒊𝒐𝒏𝒂𝒍𝒂̆,
𝑯𝑹, 𝑬𝒍𝒊𝒃𝒆𝒓𝒂𝒓𝒆 𝑪𝒆𝒓𝒕𝒊𝒇𝒊𝒄𝒂𝒕𝒆 𝒅𝒆 𝑶𝒓𝒊𝒈𝒊𝒏𝒆
📞𝟎𝟐𝟒𝟓.𝟐𝟏𝟎.𝟑𝟏𝟖/ 𝟎𝟕𝟓𝟏.𝟏𝟓𝟑.𝟕𝟎𝟖
✉𝒂𝒍𝒊𝒏𝒂.𝒃𝒓𝒊𝒄𝒆𝒂𝒈@𝒄𝒄𝒊𝒂𝒅𝒃.𝒓𝒐
Facebook Comments Box

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

G-JNEY2X1LCL