Dacă ai abilități avansate de comunicare și de relaționare, ești o persoană bine organizată și ai capacitatea de a lucra în echipă, te invităm să te alături echipei noastre. Vei oferi suport unei echipe de avocați în sarcinile curente administrative și de secretariat.
Principalele atribuții vor fi:
- gestionarea corespondenței cu funizorii, clienții și diversele instituții
- preluarea solicitărilor generale primite din partea clienților și a colaboratorilor
- cunoașterea agendei de lucru a avocaților
- organizarea întâlnirilor, a deplasărilor, a conferințelor telefonice
- organizarea, îndosarierea, arhivarea, copierea și scanarea documentelor
Cerințe necesare ocupării postului:
- absolvent de studii medii sau superioare
- cunoștințe operare programe MS Office (Word, Excel, Power Point)
- capacitate de a lucra în echipă
- bune abilități de comunicare și relaționare
Te rugăm să ne transmiți un curriculum vitae, la adresa de mail: office@gabrielcioaca.ro până pe 02 aprilie 2021.
Persoanele selectate vor fi contactate telefonic pentru un interviu, ce se va ține la sediul societății din Târgoviște, strada Justiției, nr. 27 A, județul Dâmbovița.
Leave a Reply