September 26, 2021
News Ticker

Revolta dâmbovițenilor! Ministrul Drulă, luat la țintă de primari și specialiști pentru DN71!

Dâmbovițenii, revoltați ! Ministrul Transporturilor, Cătălin Drula, a fost luat la țintă de către primari și specialiști în drumuri, după ce membrul Cabinetului Cîțu a declarat renunță la proiectul de reabilitare, modernizare și lărgire pe 4 benzi a DN71 (contract de execuție semnat pe data de 30 decembrie 2020 și reziliat de către Ministrul Drula la câteva zile de la instalarea în funcție !) și vine cu o nouă propunere, o variantă care ocolească localitățile ! Ce înseamnă asta ?! Înseamnă ani buni de tărăgănare, care implică obținerea unor noi avize, expropieri ș.a.m.d.. Adică…..alți minim10 ani de întârziere, cu efecte catastrofale asupra dezvoltării economiei Județului Dâmbovița și cu implicații dramatice privind siguranță circulației pe DN71.

După

ce aproape 6000 de dâmbovițeni au semnat petiția inițiată de către Ionuț Ghibanu – Preot Vicar Eparhial al Arhiepiscopiei Târgoviștei și Președinte Crucea Roșie Dâmbovița, privind finalizarea ACUM a proiectului, primari, lideri politici, dar și specialiști în drumuri și-au exprimat revolta pe marginea declarației ministrului USR – PLUS de la Transporturi. Din păcate, cei 10 parlamentari de Dâmbovița nu au catadicsit facă front comun, alături de Ionuț Ghibanu, care -l determine pe Ministrul Drula revină asupra deciziei și finalizeze un proiect absolut vital pentru dezvoltarea județului Dâmbovița. În caz contrar, peste 350 de milioane de euro vor lua drumul Brașovului sau Prahova, nicidecum Dâmbovița.

Ce-au facut (până acum !) parlamentarii de Dâmbovița :

  1. senator PSD, Titus Corlățean – revoltat.
  2. deputat PSD, Ionuț Vulpescu – tăcut.
  3. deputat PSD, Radu Popa – revoltat.
  4. deputat PSD, Carmen Holban – tăcut
  5. deputat PSD, Marian Tachianu – tăcut.
  6. senator PNL, Virgil Guran – tăcut.
  7. deputat PNL, Gabriel Plăiașu – tăcut
  8. deputat PNL, Liviu Balint – revoltat.
  9. senator USR – PLUS, Dragoș Popescu – tăcut
  10. deputat USR – PLUS, Daniel Blaga – de acord cu Ministrul Drula!

Domnul Ionuț Săvoiu are perfectă dreptate ! O moțiune simplă de cenzură, inițiată de PSD împotrivă Ministrului Drula, este mult mai vizibilă decât aceste hârtii plimbate dintr-un minister în altul. Abia atunci vom vedea pe cine interesează de Dâmbovița și din PSD, PNL sau USR – PLUS, aleși de către dâmbovițeni !” (Leonard Mitroi – specialist în drumuri)

Tot în 2004 a fost turnat și ultimul covor asfaltic pe DN71. Acest drum este o veșnică poveste politică ! Toți politicienii mențin în atenție acest drum, dar se opresc aici. Cred utilizatorul acestui drum vrea mai degrabă fie reparat ! La fel și alternativa DJ711. Mor oameni pe aceste drumuri, domnilor ! Și vinovat nu este de fiecare dată mortul ! (Danil Zepisi – ex Inspector Șef al IJP Dâmbovița)

Inițiativa Părintelui Eparhial Ionuț Ghibanu trebuie susținută de toate partidele politice. Avem nevoie de acest drum ! La momentul actual, distrugem mașinile pe DN71” (Cristian Duțescu)

Guvernanții pot face un drum prioritar, care ocolească complet Târgoviștea sau tot județul Dâmbovița ! Nu prezentăm interes pentru nimeni ! Cum se mai spune pe la noi, suntem prea mici pentru un joc atât de mare ! (Laurențiu Duică).

DN71 și DN7, conform rezultatului recensământului de trafic, și-au depășit capacitatea de circulație. Aceasta deschide larg calea pentru mărirea numărului accidentelor frontale, cu pierderi de vieți omenești. A nu mări numărul de benzi în aceasta situație înseamnă ați asuma creșterea numărului de accidente soldate cu decese și răniți grav ! (Eduard Popescu – specialist în drumuri)

Lucrez în administrație de peste 13 ani, înainte, în privat, adunate, sunt peste 20 de proiecte implementate pe fonduri europene și știu cu ce se mănâncă aceste investiții, mai ales când ai de-a face cu fondurile europene, când pretențiile finanțatorului sunt mult mai mari, birocrația este mult mai accentuată. nu ne închipuim este birocrația românească, nu, ea, în mare parte, ne este și impusă, uneori necesară, utilă, dar alteori funcționează ca o frână.. Un astfel de proiect, sub 10 ani nu cred se poate implementa !“(Marius Caravețeanu – Primarul Orașului Răcari).

Sunt convins lucrurile, intrate odată într-un litigiu, vor bloca investiția de la sine ! Litigiul creeat va fi încă o frână în modernizarea segmentului Bâldana – Târgoviște, iar a 2-a frană pe care trebuie o luăm în calcul, dacă se dorește modernizarea, cred toată lumea este de acord este nevoie de o modernizare, la profil de 2 benzi înseamnă încă 7-10 ani ! Domne, asta este marea tregedie ! Ne aruncă, de fapt, în situația de a porni 2 proiecte de la 0 ! Unul de modernizare la profil de 2 benzi, bineînțeles, cu toate modificările, și regândirea unui Drum Express, de la 0, mi se pare aberant ! (Ionuț Săvoiu – specialist în drumuri, Vicepreședinte PSD Dâmbovița)

Facebook Comments Box

Be the first to comment

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

UA-109162589-1